relaxt dagje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu relaxt dagje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

relaxt dagje

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

06 Augustus 2011 | Spanje, Barcelona

Vandaag heerlijk uit kunnen slapen tot een uur of 10, daarna rustig opgestaan en me klaar gemaakt voor het strand. Rond een uur of 12 zijn we met z’n 3en naar het strand gegaan en hebben daar liggen bakken tot een uur of 4. Toen we bij ons de deur uit liepen was het best bewolkt, maar toen we eenmaal op het strand waren, trokken de wolken weg, dus toch die 4 uur lang volle zon gehad. Rond 4 uur terug gegaan, omdat de wolken weer overkwamen en het zag er niet naar uit dat het nog op ging klaren. Maar we waren allemaal flink verkleurd en op sommige plekken zelfs verbrand. Ik heb ook eindelijk mijn eerste ijsje achter mijn kiezen, want normaal als ik op vakantie ben, eet ik toch wel om de dag een ijsje, maar nu heeft het even geduurd, maar daardoor wel extra lekker :D. vervolgens zijn we naar huis gegaan en hebben we even gerelaxt en gedoucht en vervolgens zijn we eten gaan halen om thuis te koken. Tess zou vandaag koken en we aten kip met tortelinni, groene pesto en crème freche en het was echt verrukkelijk!!! Vandaag hebben we ook weer een keer normale (nederlandse) tijd gegeten, rond 7 uur waren we klaar. Ik ben vervolgens aan mijn huiswerk begonnen en de rest maakte zich klaar om uit te gaan, maar ze zouden eerst nog wat drankspelletjes bij ons, dus toen ben ik naar onze kamer gegaan. Ik ben niet zo van spelletjes met drank en het uitgaan vind ik hier ook belachelijk duur: de entree voor clubs (waar hun naar toe willen) is €20,- op een normale avond en €30+ als er een bekend iemand komt. Ook de drank is rond de €10,- per consumptie. Misschien dat ik wel een keer meega in de laatste week als afsluiting, maar nu vind ik het veel te prijzig en ik kom hier om mijn diploma te halen, anders was ik wel gewoon op vakantie gegaan, maar ik heb ook nog veel huiswerk te doen, dus dat kan dan mooi vanavond en morgen.
Ook morgen gaan we naar het strand om de andere kant ook een kleurtje te geven.
Het was niet een heel boeiende dag, maar gewoon lekker relaxt.
Alvast weltrusten allemaal en tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowan

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 31514

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 20 Maart 2017

17 dagen Peru

02 Maart 2016 - 18 Maart 2016

17 dagen rondreis Costa Rica

07 Januari 2014 - 23 Januari 2014

Zuid-Afrika, van Johannesburg naar Kaapstad 17 dgn

26 Januari 2013 - 02 Februari 2013

8 dagen actief Dalarna, Zweden

30 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Singlereis Toscane

31 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

DELE cursus Barcelona

17 Juli 2010 - 02 Augustus 2010

Feestreis Miami inclusief weekje cruisen!

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Schoolreis naar Cuba

Landen bezocht: