Zon, zee en strand - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu Zon, zee en strand - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

Zon, zee en strand

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

15 Augustus 2011 | Spanje, Barcelona

Omdat vandaag als feestdag gezien wordt hier in Barcelona, hadden we ook vandaag nog vrij van school. Ik heb uitgeslapen tot een uur of half 10 en ben toen gaan bedenken wat te doen vandaag. Ik heb het boekje opengeslagen waar mam en ik in februari de wandelingen uit gehaald hebben en kwam er toen achter dat we wandeling 9 helemaal nooit gedaan hadden…een goede reden om die vandaag te gaan doen. Voordat ik ging heb ik gezorgd dat ik mijn huiswerk voor morgen af had, zodat ik me geen zorgen hoefde te maken. Om kwart over 1 heb ik de metro gepakt en om half 2 ben ik aan de wandeling begonnen. Deze wandeling liep voornamelijk langs het strand en het was heerlijk weer, veel mensen, de zee als uitzicht…heerlijk! Ik heb zo’n 2 uur langs het strand gewandeld (niet heel veel bijzonders gezien) en vervolgens terug naar de metro. Thuis boodschappen gedaan voor het avondeten, maar omdat alle supermarkten gesloten waren, moest ik het in een klein winkeltje gaan halen en daar hebben ze echt gewoon helemaal niks. Ik heb ergens in een hoekje een zakje met tagliatelle met saus gevonden dat je moet mengen met water…beter dan niks, want ik had geen zin in een broodje met (choco)pasta. Het smaakte best goed. Na het eten nog wat geleerd en vervolgens een rustig avondje in de planning. Morgen al weer naar school en zo komt het examen steeds dichter bij…maar hoe dichterbij het examen komt, hoe eerder ik ook weer naar huis mag :D…