Voorbereiding op... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu Voorbereiding op... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op...

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

17 Augustus 2011 | Spanje, Barcelona

Hola, vandaag was een veel betere dag dan gisteren, aangezien ik er eens een nachtje over geslapen heb en het tot me doorgedrongen is dat ik er toch weinig aan kan doen. Vanochtend weer uitgeslapen tot half 10, vervolgens is de rest naar het strand gegaan, maar heb ik besloten thuis te blijven en te leren, aangezien het examen steeds dichterbij komt. Ik wist dat ik vandaag weer privéles zou hebben en we ons dus alleen maar op het mondeling gefocust. Na 4 uur gepraat en zaken besproken te hebben, voel ik me wel een stuk gerustgestelder voor morgen, want dan heb ik, zoals jullie misschien wel weten, mijn mondeling om 4 uur! Dus als iedereen zou willen duimen en kaarsjes opsteken, zou fantastisch zijn en dan maar hopen dat het werkt…begin maar vast om kwart voor 4 zodat ze zeker op tijd hier zijn ;) Na school ben ik naar huis gegaan en heb mijn eten opgewarmd, want er waren nog restjes van de macaronischotel. Nu ben ik mijn gedachtes aan het verzetten door wat filmpjes te kijken, want teveel Spaans wordt teveel. Ik moet alles gewoon op een rijtje krijgen, want alles zit er wel in, maar een beetje in een warboel en daardoor haal ik soms dingen door elkaar. Maar morgen sta ik (redelijk) op tijd op en heb dan tot half 3/3 uur om alles nog honderd keer door te kijken als het moet en dan zien we wel waar het schip strand. Ik weet van mezelf dat dit het moeilijkste onderdeel is en dat ik er wel alles aan heb gedaan…en na vandaag zou het toch goed moeten komen. Vergeet niet te duimen en jullie horen morgen wel hoe het gegaan is. Alvast bedankt ;) Hasta luego!

• 18 Augustus 2011 - 07:55

Jan En Ira:

wij duimen voor je, heel veel succes voor vandaag en vertrouw op jezelf!!
    X