Aftellen en verzamelen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu Aftellen en verzamelen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

Aftellen en verzamelen

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

09 Mei 2010 | Nederland, Helmond

Heej,

Het aftellen is begonnen en vandaag precies over 14 dagen is het dan zover: dan zit ik vol spaning, na een nacht bijna niet geslapen te hebben, in de auto op weg naar Schiphol, Amsterdam, met een koffer vol zomerse kleren en spulletjes voor de mensen en kinderen in Cuba.

Maar voordat het zover is, moet er nog wel het een en ander gebeuren: zo moet ik nog de laatste nodige zaken verzamelen die ik nodig heb, zoals zonnebrand, toiletpapier, tandpasta en nog meer van dit soort benodigdheden, die je echt niet kunt missen. Het enige wat ik nog helemaal niet heb kunnen vinden, is een leuke zonnehoed of iets dergelijks, dus als iemand een winkeltje weet waar ze deze verkopen...alvast bedankt!

Ook moet ik nog, door een wetsverandering, zorgen voor een kopie van mijn verzekeringspolis en nu ontvingen we een aantal dagen geleden een mail waardoor we nu ook een engelstalige verklaring moeten aanvragen bij de verzekering waarin alle gegevens staan over welke kosten er gedekt zijn en dergelijke. Hoeveel zouden we nog moeten aanvragen en regelen, voordat we werkelijk in het vliegtuig zitten?

Ik heb heel erg veel zin in de reis en heb al vanalles klaargelegd en verzameld, maar voordat we echt kunnen gaan, moet er nog het een en ander gebeuren.