Vandaag is de dag... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu Vandaag is de dag... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

Vandaag is de dag...

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

23 Mei 2010 | Nederland, Helmond

Hallo mensen,

Hierbij nog een kort laatste berichtje voordat ik de auto en het vliegtuig in stap.

Gisteren de koffer helemaal ingepakt, bleek net een paar kilo te zwaar, zul je altijd zien, en dus weer heringepakt en er spullen uitgelaten.

Vanacht slecht geslapen, een uurtje of 2, en de rest van de tijd nog wat zaken klaargelegd en genoteerd wat ik zeker niet op het laatste moment nog moest vergeten.

Maar nu ben ik er dan helemaal klaar voor: comfortabele kleding aan gedaan voor in het vliegtuig, gisteren nog een lekker zacht reiskussentje tegen het lijf gelopen en de koffer staat klaar om mee op reis te gaan.

Nou maar hopen dat de koffer in de auto past, want volgens mij zou het andersom ook best kunnen :p...

Ik hoop jullie snel weer, vanuit (het zonnige) Cuba, met foto's, een berichtje te sturen.

• 23 Mei 2010 - 07:05

Jan En Ira:

Hoi Rowan,

wat gááf! Als je dit leest, zul je je reis achter de rug hebben en heb je hopelijk een beetje kunnen bijslapen in het vliegtuig. Gaan jullie daar ook rond reizen? Of wat zijn alle plannen behalve van op z'n tijd van een lekkere mojito genieten :-)
    Qué disfrutes de tus vacaciones! Esperamos que descanses, te diviertas y estaremos aquí esperando novedades, de acuerdo?
    Geniet er van meisje en we lezen graag over je belevenissen!!
    Liefs, Jan en Ira

• 23 Mei 2010 - 11:08

Rene:

ha! rowan,

ik wensje heel veel plezier in cuba,een goeie reis.

groetjes rene.

• 24 Mei 2010 - 08:57

Pa:

Ik zie je nog door het huis stuiteren van de adrenaline. Ik neem aan dat je nu wat meer rust in je kont hebt. Gewoon genieten en vooral je dingen doen die je wil doen. Zulke kansen moet je pakken. Ik blijf je verslagen volgen dus ik zie het wel tegemoet.

Kusjes en maak er wat van...