Eerste dagen rondreis - Reisverslag uit Sancti Spíritus, Cuba van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu Eerste dagen rondreis - Reisverslag uit Sancti Spíritus, Cuba van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

Eerste dagen rondreis

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

07 Juni 2010 | Cuba, Sancti Spíritus

Hallo lieve mensen,

Het is al weer enige dagen geleden dat ik iets van me heb laten horen, maar dat komt, omdat we of geen internet hadden of geen tijd om te internetten. Alles gaat hier goed, wel een beetje aan de warme kant, het is namelijk 36 graden hierzo.

We verblijven nu bijna elke avond in een ander hotel en tot nu toe zaten we niet op de eerste verdieping en de lift hebben ze hier niet uitgevonden, dus het is steeds trap op en af met een loei zware koffer, ondertussen dus al flink wat spierballen gekweekt :p.

Ook hebben we een aantal schitterende natuurwandelingen gehad, ik ben helemaal tot mezelf gekomen :p. We mochten ook in het heldere water van de bergen zwemme, wel koud, maar zo lekker. Ik voelde me echt eva in het paradijs, zijn ook hele mooie foto's van gemaakt, alleen heb ik geen plaats en geen tijd om ze erop te zetten, maar dit komt thuis wel. Ook hebben we een termietenhoop gezien en sommige hebben deze ook gegeten, ik niet, leek me geen slim plan. Verder hebben we ook de zaadjes gezien die ze gebruiken om redbull van te maken, dus als je dat zelf wil maken, moet je even naar Cuba :p Ook hele mooie vogels en bloemen en planten, echt helemaal te gek!

Over thuis gesproken, het is nog minder dan een weekje en ben ondertussen er ook wel weer aan toe. Ik heb het prima naar mijn zin, maar een warme douche met water en gewoon eten ben ik wel weer aan toe en natuurlijk een goeie knuffel op zijn tijd :D :P

Nu zijn we elke dag in een andere stad en elke avond in een ander bed. De ene kamer is geweldig, terwijl de volgende kamer dan weer helemaal niks is, ook heb je soms een tweepersoons bed, veel te warm, maar het is niet anders ;p

Ik hoop nog iets van me te kunnen laten horen voordat ik terug naar huis kom, maar garanderen kan ik het niet. Ik denk aan jullie, mis jullie en hou heel erg veel van jullie.
Heb nu al zin in een kop thee, want die van hier is niet te drinken :p...dus dan weet je wat je klaar kan zetten, hahaha:p

Hou van jullie en hopelijk tot snel.
XXXXXXXXXXXXXXXXXX Rowan

  • 08 Juni 2010 - 05:34

    Mams:

    He lieve schat,

    Heb al menig avond reikhalzend op msn zitten wachten of je er toevallig ook zou zijn, maar helaas. Maar super om nu iets van je te horen. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt en dat het je allemaal zo goed bevalt. Tja de terugreis komt al weer in zicht en de douche en het heerlijke kopje thee ook, dus tot msn's of tot Schiphol. Luf joe.... en die laatste loodjes hoeven helemaal niet zwaar te wegen als je er nog gewoon lekker van geniet.

    Dikke kus en alvast een "digitale" knuffel van je mams.

  • 08 Juni 2010 - 10:11

    Jan En Ira:

    Hi Rowan,
    gezellig om weer wat van je te horen. We dachten wel dat het moeilijk zou zijn zo met internet onderweg en zo, maar geen nieuws is goed nieuws hè?
    Jullie hebben inmiddels dus wel weer veel gezien en gedaan en al mooie foto's gemaakt zien we wel! Is toch prachtig om zo rond te kunnen reizen en een hoop nieuwe indrukken op te kunnen doen? Over een paar weken zit je weer zo'n beetje in die regio, heerlijk, samen met je family naar Miami!! Nou, je hebt 't al gelezen hè, jullie mam zet straks voor jou een heerlijk bakje thee, dus dat komt helemaal goed. Voor nu moet je gewoon nog even een paar heerlijke dagen ervan maken en dan hopen we jou en de foto's snel binnenkort te zien!
    Liefs, Jan en Ira

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Sancti Spíritus

Schoolreis naar Cuba

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2010

Eerste dagen rondreis

31 Mei 2010

Weer terug in Havana

27 Mei 2010

niet alles vlekkeloos...

24 Mei 2010

vanuit Cuba

23 Mei 2010

Vandaag is de dag...
Rowan

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 31619

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 20 Maart 2017

17 dagen Peru

02 Maart 2016 - 18 Maart 2016

17 dagen rondreis Costa Rica

07 Januari 2014 - 23 Januari 2014

Zuid-Afrika, van Johannesburg naar Kaapstad 17 dgn

26 Januari 2013 - 02 Februari 2013

8 dagen actief Dalarna, Zweden

30 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Singlereis Toscane

31 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

DELE cursus Barcelona

17 Juli 2010 - 02 Augustus 2010

Feestreis Miami inclusief weekje cruisen!

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Schoolreis naar Cuba

Landen bezocht: