weer eventjes het gevoel van thuis... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu weer eventjes het gevoel van thuis... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

weer eventjes het gevoel van thuis...

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

03 Augustus 2011 | Spanje, Barcelona

Vandaag sinds een lange tijd weer uit kunnen slapen, aangezien er dat normaal thuis niet meer inzit sinds mijn lieftallige hondje erbij is gekomen. Ik was gisterenavond zelfs zo moe dat ik met de lamp aan in slaap gevallen ben, haha…en heb vervolgens tot half 10 echt geslapen en daarna heb ik nog een beetje gedoezeld. Rustig aan opgestaan en ontbeten, maar omdat we dus allemaal lekker uitgeslapen hadden, was er niet meer genoeg tijd om naar het strand te gaan, aangezien het Duitse meisje al om één uur op school moet zijn en wij toch best wel alles samen doen. Dus hebben we thuis even de afwas gedaan, nog de laatste dingen van het huiswerk nagekeken en vervolgens om half 3 vertrokken naar school. Vandaag was de les al beter te volgen, maar aan het einde van die 4 uur ben ik toch best vermoeid. En aangezien je ook pas om 7 uur klaar bent, dan nog iets moet eten en voordat je dan eens aan het eten zit is het 9 uur. Vandaag heb ik me wel weer even thuis gevoeld, omdat we via de ramblas bij een restaurantje zijn gaan zitten op het plein waar mam en ik in februari ook al zijn geweest en redelijk veel foto’s hebben gemaakt :P. Het was best een duur restaurantje, aangezien wij met z’n 3en voor 3 hoofdgerechten en drinken €47,- moesten betalen en je aan de ramblas voor een driegangen-diner slechts €10-12,- betaald. Maar goed, voor één keer is dat ook geen ramp. Rond kwart voor 10 waren we weer terug in het appartement en ben ik vrijwel direct aan mijn huiswerk begonnen. En rond kwart over 12 was ik ‘alweer’ klaar. Dus ik kan wel als conclusie stellen dat het elke dag ongeveer zo laat wordt, aangezien het pas de 2e dag is en je normaal langzaam opstart, maar wie weet; gewoon elke dag doen wat je moet doen en ik kan me goed concentreren, ook zo laat, dus dat komt wel goed, denk ik zo. We hebben afgesproken dat we morgen rond 10 uur naar het strand gaan, dus ik ga nu maar naar bed, zodat ik morgen lekker op het strand verder kan slapen :D. Weltrusten!

  • 03 Augustus 2011 - 06:58

    Jan En Ira:

    Nou Rowan, zo te horen kom je al aardig in het Spaanse ritme terecht :-) Ach, alles went en zo'n beroerd uitzicht is het niet om lekker op het strand verder te pitten.
    Het is in elk geval fijn om te lezen dat je je draai behoorlijk goed gevonden lijkt te hebben. Hoe is het gisteren met de test gegaan?
    Veel succes met alles!!
    Liefs, Jan en Ira

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowan

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 31635

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 20 Maart 2017

17 dagen Peru

02 Maart 2016 - 18 Maart 2016

17 dagen rondreis Costa Rica

07 Januari 2014 - 23 Januari 2014

Zuid-Afrika, van Johannesburg naar Kaapstad 17 dgn

26 Januari 2013 - 02 Februari 2013

8 dagen actief Dalarna, Zweden

30 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Singlereis Toscane

31 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

DELE cursus Barcelona

17 Juli 2010 - 02 Augustus 2010

Feestreis Miami inclusief weekje cruisen!

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Schoolreis naar Cuba

Landen bezocht: