mijn doggie is jarig vandaag... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu mijn doggie is jarig vandaag... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

mijn doggie is jarig vandaag...

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

11 Augustus 2011 | Spanje, Barcelona

Vanochtend uitgeslapen tot 10 uur. Daarna omgekleed, huiswerk geleerd en rond half 2 op weg, op zoek naar een postkantoor. Ik had er een op internet gevonden en nu maar eens kijken of google maps echt zo specifiek is en up-to-date. Dus ik zoeken en de streetview is helaas niet meer zo up-to-date, want er zouden gele borden aan de muren moeten hangen, maar nu was het een zilvergekleurd bord, maar goed…ik had het gevonden! Dus ik naar binnen, nummertje getrokken en ik was meteen aan de beurt. “Hola, nesecito sellos para enviar esta carta a Holanda”. Ze pakte een postzegel, plakte hem erop en legde hem in het postvakje…dat was alles en kon ik weer gaan. Zo moeilijk is het allemaal niet ;). Vervolgens was ik dus een beetje te vroeg op school, maar dat heb ik opgelost door heerlijk in de zon nog wat zaken te leren. Vandaag hadden we les met z’n 2-tjes en hebben best veel gedaan vandaag…veel dingen herhaalt en uitgelegd gekregen. Toen we het huiswerk op kregen, kwamen we erachter dat we morgen helemaal niet om 9 uur moeten beginnen; dat hadden wij verkeerd begrepen vorige week, wij dachten elke vrijdag om 9 uur beginnen, maar dat was dus alleen die ene keer. Gelukkig dat we het nog te weten zijn gekomen, anders stonden we morgenvroeg voor Jan met de korte achternaam op school. Wel heb ik morgen met mijn klasgenootje afgesproken om 1 uur voor het schoolgebouw, omdat we vóór 2 uur naar de universiteit van Barcelona moeten zijn geweest om ons examenrooster, kandidaat nummer en de tijd van het mondeling op te halen. Na school ben ik nog wat kleine boodschapjes wezen doen en ben ik naar huis gegaan om te eten. Ik had nog restjes van gisteren, dus lekker gemakkelijk ;). Na het eten heb ik mijn huiswerk gemaakt en nu zit ik in mijn eentje Bowdy’s verjaardag te vieren… mijn hondje wordt namelijk 1 jaar en dat moet ik missen :(…maar als ik terugkom zijn oma en mama ook zo goed als jarig, dus dan doen we het allemaal dubbel en dwars over :D. Dadelijk douchen en vervolgens nog een filmpje kijken voor het slapen gaan. Hasta Luego!

  • 12 Augustus 2011 - 07:17

    Jan En Ira:

    Hi Rowan,

    zijn we weer na een paar dagen flink afwezig te zijn geweest :-) Zo te horen/lezen heb je weer van alles meegemaakt en wat grappig dat je je klasgenoot tegen kwam! Je hebt weer wat mooie dingen gezien van de stad en zorgt in elk geval goed voor jezelf qua eten :-) Ziet er goed uit, je bordje spaghetti!
    Heb je al het gevoel dat je flinke vorderingen aan het maken bent??
    Van harte trouwens met je hondje! Ja, je zult 'm best heel erg missen, maar straks maakt dat blije gekwispel dat weer helemaal goed!!
    Geniet van je weekend en het lekkere zonnetje, hier ziet het er maar saai en donker uit!!
    Liefs, Jan en Ira x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowan

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 31636

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 20 Maart 2017

17 dagen Peru

02 Maart 2016 - 18 Maart 2016

17 dagen rondreis Costa Rica

07 Januari 2014 - 23 Januari 2014

Zuid-Afrika, van Johannesburg naar Kaapstad 17 dgn

26 Januari 2013 - 02 Februari 2013

8 dagen actief Dalarna, Zweden

30 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Singlereis Toscane

31 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

DELE cursus Barcelona

17 Juli 2010 - 02 Augustus 2010

Feestreis Miami inclusief weekje cruisen!

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Schoolreis naar Cuba

Landen bezocht: