Klaarmaken voor de grote reis... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu Klaarmaken voor de grote reis... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

Klaarmaken voor de grote reis...

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

15 Juli 2010 | Nederland, Helmond

Hallo beste mensen,

We zijn ons alweer klaar aan het maken voor onze grote reis naar het verre Amerika. We vertrekken zaterdag ochtend pas, maar ik heb nu al het idee dat we vannacht gaan, want de koffers staan al klaar en alles is geregeld, maar we moeten toch nog een dagje door zien te komen.

Ik heb er mega veel zin in, logisch natuurlijk als je in je leven nog nooit naar Amerika geweest bent. We gaan naar The Sunshine State, Florida en van daar uit gaan we een cruise maken vanaf Miami naar Haïti, Jamaica, Cayman eilanden en Mexico om onze reis af te sluiten met een weekje relaxen op het vaste land van Miami en omstreken.

Alle excursies zijn ook al geboekt en mijn grote wens gaat in vervulling: ik ga met dolfijnen zwemmen, joepie!!! Natuurlijk heb ik ook veel zin in de andere excursies, maar dat was echt al heel lang een droom.

Zaterdag worden we om 4 uur 's ochtends door een taxi opgehaald, dus of er iets van slapen in zit, moeten we maar afwachten. Waarschijnlijk sta ik zo te stuiteren, dat er weinig van terecht komt ;)

Ik hoop dat ik op de boot deze site een beetje bij kan houden, maar ik heb geen idee of er überhaupt internet aanwezig is. Zodra er een mogelijkheid is, zal ik zeker laten weten hoe we er voor staan.

Heel typisch en toch grappig: in 20 jaar ben ik nog nooit buiten Europa geweest en dan nu 2 keer in 3 maanden, eerst Cuba en nu Miami!

Hopelijk tot snel.

Groetjes Rowan

• 15 Juli 2010 - 14:33

Jan En Ira:

Hallo luitjes,

ja, wij waren afgelopen week een beetje te enthousiast om jullie al een goede reis toe te wensen, maar in dit geval beter te vroeg dan te laat! We wensen jullie in elk geval een hele goede reis toe en vooral heel veel plezier met elkaar! Ga mooie dingen zien en ondernemen, maar dat komt vast goed!
    Veel liefs van Jan en Ira

• 15 Juli 2010 - 21:45

Rene Geurts:

rowan ik wensje heel veel plezier in amerika. en als je toevallig slayer tegen komt doe ze dan even de groeten van me;-)

grtz rene.