Terug in het koude kikkerlandje... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu Terug in het koude kikkerlandje... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

Terug in het koude kikkerlandje...

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

02 Augustus 2010 | Nederland, Helmond

Hallo mensen,

We zijn (helaas voor ons) alweer terug in het, niet zo warme, Nederland.

Gisterenmiddag half 2 zijn we vertrokken naar Chicago om vervolgens door te vliegen naar Brussel. De tijd tussenin bedraagde iets meer dan een uur en we hebben daar nog even rondgehangen, want de koffers werden voor ons overgeplaatst (in tegenstelling dan op de heenweg).

Tussendoor hebben we een goed diner en ontbijt gehad en werden op Brussel door een taxi opgehaald die ons naar huis bracht. Vandaag om half 11 stonden we dan weer voor ons vertrouwde huisje en kon de grote opruiming/schoonmaak beginnen, mede omdat we vanmiddag (als het goed is) weer gasten krijgen voor een week.

Deze vakantie was geweldig, een super-ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb zeer genoten en volgens mij spreek ik namens iedereen. De foto's zet ik op mijn hyves, voor diegene die ze willen bekijken.

Mijn volgende 'vakantie' is met mama een weekendje weg naar Rome, Italië eind augustus, dus daar kan ik nu naar uit gaan kijken; het laatste leuke uitje voordat school weer begint.

Groetjes en tot de volgende...

Rowan en familie van de Graaf

• 02 Augustus 2010 - 11:15

Jan En Ira:

Welkom thuis allemaal! Heerlijk om te horen dat jullie allemaal zo genoten hebben en vooral dat het allemaal nog niet voorbij is!! Kunnen jullie alvast gaan werken aan jullie Italiaans :-)
    Veel plezier deze week met jullie logés, groetjes, Jan en Ira