We willen nog niet naar huis, nog lange niet... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu We willen nog niet naar huis, nog lange niet... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Rowan Graaf - WaarBenJij.nu

We willen nog niet naar huis, nog lange niet...

Door: Rowan van de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Rowan

31 Juli 2010 | Verenigde Staten, Miami

Hallo mensen,

We hebben een geweldige vakantie gehad, maar helaas is het nu alweer tijd om onze koffers in te pakken. Nou maar hopen dat er alles inpast, want er is meer bijgekomen dan uitgegaan :P

We hebben gisteren 3,5 uur gereden langs de keys om bij key west te komen. De omgeving was geweldig, leuke straten, huisjes en mooie flora en fauna. In key west hebben we de auto geparkeerd en zijn rond gelopen, gezellig sfeertje :) Nadat we daar klaar waren met rondkijken, zijn we onderweg nog ergens bij een restaurantje gaan eten en weer 3,5 uur terug. We waren rond 11 uur weer terug in het hotel, een lange dag dus, maar zeker de moeite waard. Helaas hadden we geen tijd meer om nog naar het strand te gaan.

Vandaag hebben we eens lekker uitgeslapen tot een uur of half 11 en na het ontbijt hebben we met onze cruise-vriendin afgesproken; zij en haar moeder zaten al te wachten toen we terug kwamen. Met haar naar het zwembad en vervolgens gaan 'shoppen', meer op en neer wandelen :p Om 5 uur moest ze weer gaan en wij zijn toen naar downtown Miami gegaan om te dineren en voor de laatste keer rond te lopen en de sfeer te proeven. Eenmaal weer terug in de kamer hebben we onze koffer gepakt en liggen nu te denken dat we eigenlijk nog helemaal niet naar huis willen...:p

Morgen vertrekken we rond half 10 naar het vliegveld en moeten eerst onze huurauto nog inleveren. We vliegen rond half 2 Amerikaanse tijd en maken een tussenstop in Chicago. Maandag zijn we rond 8 uur 's ochtends, Nederlandse tijd, terug in Brussel en nemen dan de taxi naar huis. Als we goed en wel thuis zijn, verwachten we alweer bezoek, van Canadese familie, dus we kunnen ons Engels blijven oefenen ;)

Tot ziens weer in ons koude kikkerlandje